اشعار و خط خطی های دلتنگی های من

اشعار علی جواهری تقدس

اشعار و خط خطی های دلتنگی های من

اشعار علی جواهری تقدس

ماییم و نوای بی نوایی....... بسم الله اگر حریف مایی

آخرین مطالب

ای کاش مادری.....

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۳۱ ب.ظ


بسم رب المهدی

ای کاش مادری به کوچه  زمین نخورد

ضربی ز دیوار و یک ضرب زکین نخورد

 

من دیده ام کوچه و ضرب حرامیان

ای کاش مادری سیلی چنین نخورد

 

 

در روزگار جوانی و در هجده سالگی

سیلی ز مرد با دست سنگین نخورد

 

گر پشت در رفت مادر رود ولی

ای کاش غصه سقط جنین نخورد

 

گر میخ به روی در هست باشد ولی

ای کاش میخ به سینه غمین نخورد

 

هر سو نگاه میکند زینب کند ولی

ای کاش نگاهش به در خونین نخورد

 

آتش به هر سو زبانه می کشد بکشد ولی

ای کاش حجاب کوثر دین نخورد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۴
علی جواهری

نظرات  (۳)

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۴ رهرو زینبی
 چند روزی است سرم روی تنم می افتد
دست من نیست که گاهی بدنم می افتد
دست من نیست اگر دست به دیوار شدم
من اگر تکیه به زینب بزنم می افتد
سر این سفره محال است خجالت نکشم
تا که چشمم به دو چشم حسنم می افتد
هر که امروز ببیند گره مویم را
یا دیروز من و سوختنم می افتد


عالی بود شعرتون :"(
انشاالله حضرت زهرا شفاعتتون کنند...
پاسخ:
سلام
ممنون
یازهرا
مثل بقیه شعرهاتون،عالی و پر از احساس بود.موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون 
یازهرا 
عالیه داداشم.مرسی...یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی