اشعار و خط خطی های دلتنگی های من

اشعار علی جواهری تقدس

اشعار و خط خطی های دلتنگی های من

اشعار علی جواهری تقدس

ماییم و نوای بی نوایی....... بسم الله اگر حریف مایی

آخرین مطالب

ما مرد نبردیم

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵ ب.ظ


بسم رب المهدی

 

سال ها منتظر نبرد استعماریم

سال ها خون دل منافق واشراریم

 

در کل جهان و تک تک کشورها

ما ریشه کن ریشه ی استکباریم

 

 

ما را زسلاح دشمنان باکی نیست

چون نوادگان حیدر کراریم

 

این متن به روی میزتان بنویسید

ما به چشم دشمنانمان چون خاریم

 

اکنون به خنده های عده ای خوشحالید

ما مرد اشدا علی الکفاریم

 

ما را ز گزینه ای میزتان ترسی نیست

چون گزینه ی خامنه ای را داریم

 

از مرگ هراسی به دل بسیجیان نیست

رهبر علی و برای او انصاریم

 

سوگند که این علی دگر تنها نیست

ما همچو عزیز برای رهبری عماریم

 

تشکر کوچکی از عزیز دلم سردار جعفری عزیز جعفری فرمانده غیور سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۶
علی جواهری

نظرات  (۴)

۲۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۳۶ رهرو زینبی
سلام علیکم
خداقوت
فوق العاده بود
وخیلی ممنونم که اطلاع دادید خوشحال شدم
پاسخ:
سلام 
ممنون 
یازهرا
خداقوت
پاسخ:
سلام 
ممنون
یازهرا
سلام بزرگوار خدا قوت.عالی بود.
پاسخ:
سلام 
ممنون
یازهرا
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۳۹ ابوالفضل-تهران
کارت درسته خیلی حال کردم
پاسخ:
سلام 
ممنون
یازهرا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی